Förebilder är bra!

Hej bloggen och läsarna c: ♥

Känner att det vore kul att uppdatera lite då och då ..
Som ni kanske redan märkt har jag gjort om bloggen lite till en fotoblogg och vardagsblogg! Så ni kan ta del av båda sakerna!

Något jag tänkt på idag (egentligen igår, men låter så mycket bättre att säga idag!) är hur bra förebilder är!
Och jag har redan hittat min förebild .. Faktiskt idag ..

Nämligen Kenza!
Hennes blogg är så .. neutral! Det handlar om hennes vardag, om kläder, photoshoots m.m!
Har läst den idag, och måste säga att hon är min idol i bloggvärlden! Diggar Kenza verkligen!

Frågan:
Har du någon förebild?
Svara i en kommentar!

//Amanda ♥

Kommentarer
Postat av: Tilde

Janina, Amanda och Susu c: ♥

2010-07-16 @ 13:21:24
URL: http://photobytilde.blogg.se/
Postat av: Elin :3

Bajset är min förebild

2010-07-29 @ 12:20:46
URL: http://eelinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0